התקשרו עכשיו

מה עליכם לחפש בבחירת הסעות לחתונה?

מזל טוב! מצאתם את שאהבה נפשכם והחלטתם להתחתן. עם זאת עכשיו אתם עומדים מול המשימה המאתגרת של ארגון האירוע עצמו. בשנים האחרונות בייחוד לאור העובדה שיותר ויותר אולמות ממוקמים באזורים פחות נגישים ברמה התחבורתית לאנשים מחוסרי רכב, מה שמקשה על אורחים רבים להשתתף בשמחה. אורחים אלו יכולים להיות חברה צעירים שאין ברשותם רכב או קרובי משפחה מבוגרים שכבר לא יכולים לנהוג בעצמם. כמו כן, גם אנשים שברשותם רכב (או אפילו שני רכבים) לא תמיד מעוניינים להוציא את הרכב מן החנייה ליד הבית או לשמש בתור נהג תורן וללגום משקאות קלים כל הערב בזמן שהחברים מתפרעים על הרחבה.
אחד מן הפתרונות שהופכים יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות היא שכירת שירותים של חברת הסעות שתביא את האורחים מנקודת האיסוף אל החתונה בנוחות ובקלות, ללא צורך להסתמך על קרובי משפחה וחברים שיסיעו אותם. פתרון זה מוסיף לעלויות הכוללות של האירוע, אבל בניגוד לגימיקים שזוגות צעירים שופכים עליהם כסף, מדובר שירות משמעותי עבור האורחים שבמקרים מסוימים יכול אפילו להציל חיים (במקרה שהנהג תורן החליט בכל זאת לשתות).

מה השאלות שאני צריך לבחון לפני שאני בוחר חברת הסעות נכונה?

לפני שאתם מתחילים לבחון איפה אתם מוצאים חברת הסעות טובה לחתונה ,וזאת בנוסף לרשימה האין סופית של בעלי המקצוע שאתם צריכים לשכור לצורך האירוע, חשוב לשאול את עצמכם מספר שאלות מרכזיות.

מה כמות המוזמנים שמגיעה לאירוע? – ראשית כל אנחנו חייבים להבין מה הוא המספר של המוזמנים המתכננים להגיע לאירוע בכללותו. ללא המידע הזה אנחנו נתקשה להבין מה ההיקף השירותים אותם אנחנו דורשים.

מה מספר המוזמנים שצריכים הסעה? – לאחר שהבנו מה מספר המוזמנים הכולל אנחנו צריכים לנסות להבין מה המספר המוזמנים אשר צריכים הסעה מתוך כלל האורחים. לדוגמא במידה ומדובר בחתונה של זוג צעיר בתחילת שנות העשרים שלמרבית החברים שלו אין רכב אז הדרישה לשירות ההסעות תגדל באופן משמעותי.

מיהו קהל היעד של ההסעה? – שאלה נוספת לאחר שהבנו מה מספר המוזמנים שצריכים הסעה לאירוע היא מי האנשים אשר צריכים הסעה לאירוע? האם מדובר בחברה צעירים או באנשים מבוגרים? לשאלה זו חשיבות מרובה שאתם באים לתכנן את ההסעה שלכם לאירוע שכן סביר להניח שהחברה המבוגרים לא ירצו לחכות להסעה חזור בשתיים בלילה ולחלוק את הנסיעה עם כל החברים השיכורים של החתן.

האם יש אנשים עם מוגבלויות פיזיות או אחרות? – בנוסף לטווח הגילאים חשוב לבחון אם יש אנשים רבים בעלי מוגבלויות פיזיות או אחרות. במידה ומדובר באוכלוסייה משמעותית שאת הצרכים שלה לא ניתן לפתור באמצעות פתרונות נקודתיים חשוב לבדוק אם ניתן להציע שירות הסעות נגיש עבורם.

מה הם נקודות איסוף והורדה? – לבסוף לאחר שיש לכם את כל הנתונים אתם יכולים להתחיל לתכנן את נקודות האיסוף וההורדה של ההסעה עצמה בהתאם לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם.

כיצד בוחרים חברת הסעות מקצועית לחתונה?

לאחר שהבנתם את הצרכים שלכם של האורחים שלכם אתם בוודאי תוהים איך להתחיל לחפש חברת הסעות לחתונה? ומתי להתחיל לחפש אותה? ראשית בדומה להרבה שירותים אחרים גם כאן חשוב מאוד להתחיל לחפש הרבה זמן מראש, על מנת שלא תאלצו להתפשר ברגע האחרון על שירות בינוני שלא נותן מענה לכלל הצרכים של האורחים שלכם. גם במקרה הזה שווה לנסות לקבל המלצות מאנשים שהשתמשו בשירותים הסעות דומים לאירועים שלהם לצד חיפוש עצמאי של חברת הסעות ברשת.

מה אתם צריכים לצפות מחברת ההסעות שלכם?

בשלב הזה לאחר שגיבשתם רשימה קצרה של חברות פוטנציאליות אתם צריכים להבין מה אתם צריכים לצפות מחברת ההסעות שלכם? כלל בנוסף למחיר טוב וזמינות ביום האירוע צריך (כמו בעת בחירת בן או בת זוג) להסתכל על מגוון רחב של סוגיות על מנת לוודא התאמה בין הזוג המזמין לבין חברת ההסעות. לשם כך אנחנו חייבים לשאול מה היא רשימת השאלות שאלות שיש לשאול בעת השכרת חברת הסעות לחתונה ולתת מענה לכל אחת מן השאלות.

האם אתם מחזיקים כל הרישיונות הרלוונטיים? שאלה ראשונה שחשוב להבין לפני שמתחיל בכלל לדבר על סוגי הרכבים, השירות שניתן והצרכים השונים שלכם היא האם לחברה ולנהגים אותה היא שוכרת יש את כלל הרישיונות הרלוונטיים. בסופו של יום אנחנו הולכים להפקיד בידיהם את האנשים הקרובים לנו ביותר ועל כך הדבר החשוב ביותר לוודא בהקשר הזה שמדובר בחברה מסודרת העומדת בכל הדרישות בחוק.

איזה ביטוח יש לכם? בהמשך לשאלה הזו חשוב להבין מה הכיסוי ברמת הביטוח שכן בסופו דברים תמיד יכולים להשתבש. ואם דברים משתבשים חשוב שיהיה ביטוח שיוכל לחסות את הנזקים האפשריים במקרה הצורך.

איזה סוג רכבים יש לכם? בהתאם לאפיון הכללי של הצרכים שלכם חשוב להבין מה צי הרכבים איתם החברה עובדת. לדוגמא במקרים בהם יש לנו קבוצה מצומצמת של אורחים המתגוררת בקרבה יחסית אולי ניתן לשכור רכב קטן יותר דוגמת מיניבוס ובכך לצמצם הוצאות.

מה העלות של השירות? כמו כל מוצר בשוק גם כאן שווה לעשות השוואת מחירים על מנת לחסוך כסף. אם זאת חשוב לא להתפשר על חברה לא מקצועית שתיתן לכם שירות בעייתי ותסכן את חיי האורחים שלכם.

האם אתם עובדים באזור שלי? שאלה נוספת שחשוב להבין כאשר מזמנים הסעות לחתונה היא האם הם משרתים את האזור הספציפי בו אתם מתכננים לעשות את החתונה. זה חשוב בעיקר אם אנחנו רוצים להבין את רמת השירות שהם יכולים להציע באזור מסוים והזמינות הכללית שלהם.

כמה זמן אתם נמצאים בשוק? מדד נוסף שיכול לסייע לכם להתרשם מן החברה היא לנסות להבין מה הניסיון של החברה. האם הם עובדו בעבר עם אירועים ? כמה שנים הם בשוק ? על אף שלא מדובר במדד מושלם הוא כן יכול לסייע להבין האם מדובר בחברה מבוססת ובעת ניסיון בשוק או שמא מדובר בחברה עם ניסיון מועט ומצומצם.

מהי הזמינות שלכם? לבסוף לאחר שהתרשמתם מן החברה חשוב להבין מה רמת הזמינות שלהם ביום האירוע , כמה כלי רכב הם יכולים להוציא? והאם הם יכולת לתת מענה לכלל הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם? בהקשר זה חשוב שוב להדגיש את החשיבות של עשיית הבירורים הללו בשלב מוקדם של התכנון לאחר שכבר סגרתם את המיקום הסופי של האירוע וזאת על מנת שתוכלו לוודא שהחברה בה אתם מעוניינים זמינה ביום האירוע.

בימינו חתונות הם כבר לא אותו אירוע קטן ומשפחתי כפי שהם היו בעבר וכיום אפילו חתונה קטנה יחסית הפכה להפקה הכוללת מגוון רחב של אנשי צוות. כפי שכבר נאמר בפתיחה, כיום ארגון הסעה לחתונה אינה נחשבת צעד יוצא דופן וזוגות רבים מאמצים את הפתרון התחבורתי הזה ביום חתונתם. מציאת הזיווג הנכון במקרה הזה דורשת עבודה כמו כל בחירה של בעל מקצוע אחר, אבל אם כבר הצלחתם למצוא את בחיר לבכם אתם בוודאי יכולים למצוא חברת הסעות שנותנת מענה תחבורתי ראוי לכם ולאורחים שלכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מיניבוס להשכרה חייגו עכשיו 03-6197717 ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר
דילוג לתוכן