התקשרו עכשיו

חמשת השיקולים החשובים בבחירת חברת הסעות

המגוון הגדול של חברות להסעה יכול להיות מבלבל ומטעה. לכן, לפני שתפנו לחברות שונות לבקש הצעות מחיר, מפו לעצמכם את הצרכים שלכם ומדוע אתם זקוקים להסעה. האם אתם מחפשים הסעה קבועה או חד פעמית? לאיזה אירוע מאורגנת ההסעה? האם נדרשת הסעה בשעות לא שגרתיות? מה סוג האוכלוסייה שתעלה על ההסעה? האם יש ביניהם בעלי צרכים מיוחדים?

הגדרתם את הצרכים – מה עכשיו?

לאחר הגדרת הצרכים ומציאת מספר חברות הסעה שעשויות להתאים רצוי לערוך סקר שוק ולבקש מכולן הצעת מחיר. לאחר שתקבלו את הצעת המחיר, מומלץ לבחור את החברה עם הצעת המחיר הטובה ביותר, כמובן, אך כדאי לשלב בהחלטה גם את 5 הפרמטרים הבאים, המעידים על איכות חברת ההסעות: אישורי הבטיחות של החברה, גודל צי הרכבים שלה, שקיפות הליך ההזמנה ואיכות שירות הלקוחות, הוותק של החברה, ומגוון השירותים שהיא מספקת.

שיקול ראשון בבחירת חברת הסעות: אישורי הבטיחות
בעת ההתקשרות עם חברות הסעות כדאי לוודא שלחברה יש את כל אישורי הבטיחות שמשרד התחבורה דורש: רישיון להפעלת משרד הסעות, אישור עדכני של תקינות הרכבים (מטעם קצין בטיחות בתעבורה), אישור על העדר עבירות מין לנהגים וביטוחים מתאימים. אם אתם זקוקים, למשל, לשירות הסעת תלמידים, חשוב לוודא שהחברה קיבלה את אישור הרשות המקומית ומשרד החינוך, המבטיח שהתלמידים יהיו מכוסים בביטוח.

שיקול שני בבחירת חברת הסעות: גודל ומגוון צי הרכבים של החברה
כדאי לבדוק מראש האם לחברה ישנו צי רכבים או שמדובר בנהג בודד בעל רכב אחד. כאשר עובדים עם נהג בודד שזה רכבו היחיד, תקלה לא צפויה ברכב תשבית את הנסיעה. עם חברה גדולה, לעומת זאת, גם אם תהיה תקלה ברכב ששובץ להסעה, ניתן יהיה להחליפו ברכב תקין אחר.

מה היתרון הנוסף של חברה בעלת צי רכבים מגוון?
עם חברה בעלת צי מגוון מבחינת סוגי רכבים וגדלי הרכב, סביר הרבה יותר להניח שתמצאו את רכב ההסעות שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. למשל, רכב להסעת תיירים, שהוא נוח ומפנק, ויש לו תא מטען גדול לאחסון התיקים והמזוודות, או, במידה וכמות הנוסעים השתנתה באופן בלתי צפוי, חברה בעלת צי גדול תוכל להתאים את סוג הרכב לכמות הנוסעים, להוסיף רכבים נוספים, ולבצע שינויים והתאמות במהירות.

שיקול שלישי בבחירת חברת הסעות: שקיפות הליך ההזמנה ואיכות שירות הלקוחות
חשוב לעבוד עם חברת הסעות שכל הליך ההזמנה מולה נעשה באופן שקוף ובכתב. אל תסמכו על אישור טלפוני של "אל תדאג/י". דרשו חוזה חתום, בכתב, הכולל הסבר ברור של תנאי העסקה, מדיניות הביטולים והאיחורים וכדומה. בנוסף, רצוי לבחור חברה שיש לה מענה טלפוני זמין. אם, למשל, פניתם לחברה, השארתם הודעות ואיש לא חזר אליכם, ייתכן שמדובר בחברה לא אמינה מספיק, או שרמת השירות שלה ירודה, וקרוב לוודאי שזו רמת השירות שתקבלו בהמשך.

שיקול רביעי בבחירת חברת הסעות: הוותק של החברה
חברת הסעות ותיקה ובעלת ניסיון של שנים היא חברה שהתמודדה עם סיטואציות שונות (כולל אוכלוסיות מיוחדות כגון ילדים/ קשישים/ תיירים) והיא בעלת ידע ויכולות מצטברות המאפשרים לה לתת מענה מיטבי לכל סיטואציה וצורך. חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדע לבנות את המסלול הטוב והיעיל ביותר עבורכם, לאתר את כלי הרכב המתאים ביותר, ולהחליט, למשל, האם להסיע את כל הנוסעים ברכב אחד גדול או לפצל אותם למספר רכבים קטנים יותר.

שיקול חמישי בבחירת חברת הסעות: מגוון השירותים שהחברה מספקת
ככל שמגוון השירותים שחברת ההסעות מספקת, כך גם תקבלו מענה מותאם יותר לצרכים שלכם. נניח שאתם רוצים לארגן טיול. בחברה המחזיקה מחלקה של תיירות פנים תוכלו לקבל המלצות על אתרים/ מסעות/ מסלולים ו"לסגור" את כל הטיול, כולל האטרקציות, במקום אחד. החברה תדע להמליץ על המסעדה הטובה ביותר בשעות שאינן עמוסות, והנהג יכיר את הדרך לכל מסלול גם בלי להפעיל ווייז. אם, לעומת זאת, אתם מתכננים נסיעה לצוות של חברה מחו״ל, תעדיפו מן הסתם נהג דובר אנגלית, בעל תודעת שירות גבוהה, שיסייע בתקשורת עם האורחים מחו"ל.


לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מיניבוס להשכרה חייגו עכשיו 03-6197717 ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר
דילוג לתוכן