התקשרו עכשיו

איך לארגן הסעה

אתם מארגנים אירוע. לא משנה איזה אופי נושא האירוע, היכן הוא מתקיים ולאיזו קבוצה הוא מיועד, יתכן ואתם צריכים הסעה כדי להביא את משתתפי האירוע למקום.

מכיוון שהפקת אירוע גוזלת משאבים רבים, זמן, כח ואנרגיה, לעיתים מזניחים את נושא ארגון ההסעות ומשאירים אותו לרגע האחרון ואז עלולים להתאכזב, לא מצאתם חברה פנויה בתאריך המבוקש, לא מצאתם הסעה עם מס' המקומות הרצויים, אולי מצאתם חברה יקרה מעבר לתקציב, או לחילופין זולה ואינה משרתת בנאמנות את לקוחותיה.

על כן ההמלצה הראשונה שלנו – אל תחכו לרגע האחרון! ארגון הסעה דורש יישוב דעת ופניות על מנת לערוך את הבירורים הנדרשים והסיכומים לטובת כל הצדדים. כי האירוע שלכם חייב להצליח כבר מהדרך אליו!

אז איך תארגנו הסעה עם מקסימום הנאה ומינימום אכזבות?

הנה מספר טיפים לפניכם:

  1. המלצות – כן, נשמע נדוש אבל חובה, בקשו המלצות ממכרים או חפשו המלצות ב'גוגל' לגבי חברת הסעות אמינה, שירותית, נוחה ובטוחה. כזו שתוכלו להיות שבעי רצון מהשירות שהעניקה לכם ולהיות מסופקים שהדרך עברה בנעימות ובשלום. אל תתביישו לשאול את חברת ההסעות לגבי כל פרט ופרט, כדי שתהיו רגועים לחלוטין: אישורי בטיחות, זמני ומרחקי נסיעה, תוספות במחיר- שלא תהיו מופתעים…
  2. שקיפות מלאה – הכינו לכם רשימה מדויקת של מס' המשתתפים הצפוי, גילאים (ילדים? קשישים?) ומאפיינים נוספים נדרשים (תיירים? נכים?) אותה תגישו לחברת ההסעות כדי שתתאים לכם רכבים לפי הצורך.
  3. מחירון – סכמו מראש על תאריך, שעת יציאה, שעת הגעה, תחנות בדרך, ריענון במקרה הצורך – זכרו שכל עצירה לא מתוכננת או הארכת מסלול הנסיעה בד"כ יעלה לכם תוספת מחיר, על כן ההמלצה היא לקבוע מראש את כל הפרטים הקטנים הללו ולסכם אותם מול החברה מראש.כמו כן יש הבדל במחיר בין נסיעות קבועות לקבוצות כגון- הסעות תלמידים ועובדים לבין נסיעות חד פעמיות כגון הסעה לאירוע חגיגי או טיול שנתי.
    ישנם מס' פרמטרים היכולים להשפיע על המחיר ועל כן מומלץ לסכם אותו מראש:
  • מרחק הנסיעה – המחיר נגזר מכמות הדלק הנצרך לנסיעות ארוכות או קצרות.
  • זמן הנסיעה – בימות החול ובשעות היום עלות הנסיעה תהיה נמוכה יותר מסופ"ש ומשעות הלילה.
  • סוג הרכב – גם הוא משפיע על המחיר הסופי – הגודל שלו, עד כמה הוא חדיש יותר מחבריו וכו'

למה מארגנים הסעות?

ישנם אירועים שונים וצרכים שונים שלפיהן מוזמנות חברות הסעות:

חתונה או חגיגת יום הולדת – אם אתם מחפשים דרך נוחה ונעימה להביא את האורחים שלכם לחתונה- הסעה מאורגנת היא תפרון נפלא שתאפשר לאורחים שלכם ליהנות כבר מהדרך:)

אירועי ספורט – הנסיעה הוא הזמן להתפנק ולהתרווח לפני המאמץ המנטלי והגופני שמחכה בהמשך. גם אחרי המשחק אנחנו שם להחזיר אתכם בבטחה. לכן, לאיכות הנסיעה ולתנאים הניתנים בה ישנה משמעות רבה.

הילולות והסעות למקומות הקדושים – הסעות לציבור הדתי למירון בל"ג בעומר או לקבר רחל ביום ההילולה ולמקומות נוספים- זהו צורך מקובל וההסעות נותנות אפשרות הגעה בטוחה גם בזמני עומס!

טיולים וסיורים ברחבי הארץ – לתיירים, לגיל הזהב ולטיול שנתי עם תלמידים- תמיד צריך הסעה מאורגנת שתביא את המטיילים למקום הטיול במהירות ובאנרגיות חיוביות

הסעות תלמידים ועובדים – אלו הסעות קבועות בד"כ של תלמידים הזקוקים להיע למקום לימודים אשר רחוק מביתם (ישנו חוק שעל המוסד לספק הסעה לתלמידים במקרים מסוימים) וכן הסעות עובדים במקרה והמעסיק מעוניין לחסוך לעובדיו את הנסיעה ברכב הפרטי והאיחורים עקב בעיות חניה, פקקים או מרחק נסיעה גדול למקום העבודה.

ימי כיף ונופשונים – קבוצות שונות ומאורגנות הרוצות לצאת ליום כיף בטבע, בצפון או בדרום, או לנופש של מס' ימים מעוניינות בהסעה שתקח אותם למקום ביעילות ובטיחות- ארגוני עובדים, מוסדות, עמותות ועוד.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מיניבוס להשכרה חייגו עכשיו 03-6197717 ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר
דילוג לתוכן