התקשרו עכשיו

טיפים לבחירת חברת הסעות לתלמידים

מחפשים חברת הסעות מקצועית להסעת התלמידים למסגרות הלימודים ולא מצליחים להחליט איזו הכי מתאימה? היום יש מגוון חברות המסיעות תלמידים למסגרות, לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. אך כדי שתוכלו למצוא את האחת שמתאימה לצרכים שלכם, עליכם לברר כמה פרטים חשובים, כמו: האם יש לה ניסיון בהסעת תלמידים למסגרות? איך הביקורות? וגם פרטים בירוקרטיים, לדוגמה: האם לעובדי החברה יש אישורי משטרה?, האם הרכבים עומדים בקריטריונים לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך? ועוד. בדיקות מקדימות אלו יגרמו לכם לסמוך על חברת ההסעות שתשכרו, ומעבר לכך, הן יעזרו לכם להרגיש רגועים יותר כאשר הילדים יאספו ויוחזרו מהמסגרות. במאמר זה נחשוף בפניכם טיפים מקצועיים שיסייעו לכם לבחור בצורה חכמה ובמיומנות את חברת ההסעות הטובה ביותר עבורכם.

טיפים לבחירת חברת הסעות לתלמידים.

ניסיון קודם להכל

בבחירת בעלי מקצוע, ובפרט חברת הסעות לתלמידים, חשוב לבצע בדיקה מקדימה לגבי הניסיון שלהם. האם הם הסיעו בעבר תלמידים למסגרות הלימודים? האם הם דאגו שהם יאספו מהבית למסגרת ויחזרו בבטחה? חשוב להכיר כי לא כל חברת הסעות וותיקה עם ניסיון בהסעות יודעת לנהל גם הסעות של תלמידים. לכן, הטיפ הראשון הוא לחפש חברת הסעות עם ניסיון בהסעת תלמידים לבתי הספר, חברה שעובדת עם רשויות ארציות גדולות במשך שנים ארוכות. לאחר מכן, לבצע שיחה מקדימה ובה אתם מפרטים מה הם הצרכים שלכם, ובמידה וחברת ההסעות היא בעלת ניסיון, היא תדע גם לכוון אתכם ולהסביר לכם היטב איך הדברים מתבצעים ובצורה המקצועית ביותר.

חברת הסעות עם מוניטין והמלצות

חיפוש חברת הסעות טובה עם המלצות ומוניטין טוב – יכול מצד אחד לקחת זמן ומצד שני, ניתן לקצר את ההליכים ולפנות למכר קרוב ולקבל המלצה. כמה פעמים יצא לכם להתייעץ עם מכרים שמכירים איש מקצוע טוב בתחום מסוים? גם במקרה של חברת הסעות אנחנו מציעים לבדוק עם מכרים לגבי חברת הסעות מומלצת ועם מוניטין חזק. ואם לא מצאתם אחת שעונה לכם לצרכים ואתם חושבים לחפש ברשת – שימו לב לביקורות, מה נכתב ונאמר עליהן, וכך למעשה תדעו האם הלקוחות שלהם מרוצים וממליצים. חברת הסעות עם מוניטין והמלצות מעידה על מקצועיות, איכות, שירות וביטחון. אל תוותרו על השלב הזה בעת חיפוש ובחירת חברת הסעות לתלמידים. לבתי ספר רצוי גם לפנות למחלקת ההסעים ברשות המקומית אליה הם שייכים ולברר על חברות מומלצות.

בחירת הרכב של חברת ההסעות

בחירת הרכב שיסיע את התלמידים הלוך וחזור ממסגרת החינוך היא חשובה וצריכה להיעשות בשיקול דעת ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. איך תדעו מה סוג הרכב המתאים? בדקו את המגוון של חברת ההסעות האם יש להם אוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוס, מיני וואן ואוטובוס מיוחד. כדי שתדעו מה רלוונטי עבורכם, תצטרכו לברר כמה תלמידים צריכים הסעה, איפה הם גרים ומה התכנון הנכון כדי שכולם יאספו ויחזרו הביתה בזמן היעיל והטוב ביותר.

במידה והחלטתם לבחור באוטובוס, חשוב שתדעו שאוטובוס מספק 55 מושבים ל-55 נוסעים, לחברות בכירות ישנן גם אוטובוסים של 60 מקומות. לרוב, מסגרות לימודים מזמינות אוטובוסים מכיוון שהוא יכול להסיע תלמידים ממקומות שונים, ולחסוך עלויות. בשונה מאוטובוסים, יש מסגרות שמזמינות מיניבוסים המכילים בין 10 ל-20 נוסעים.. הטיפ הוא לברר כמה תלמידים צריכים הסעה ולאחר מכן להחליט על סוג הרכב המתאים.

חברת הסעות עם מגוון רכבים

אחרי שביצעתם בדיקה כמה תלמידים זקוקים להסעה, והחלטתם על סוג הרכב שיסיע אתכם. בתהליך בירור על חברת ההסעות, חשוב לברר גם לגבי צי הרכבים שלהם. כלומר, אילו עוד סוגי רכבים יש ברשותם. כך, שבמידה ויתבצע שינוי בכמות התלמידים, תוכלו להחליף את שירותי ההסעה שבחרתם לשירותי הסעה מתאימים יותר.

ברוב מסגרות החינוך, ישנם מקרים בהם כמות התלמידים משתנה בהתאם לימי הלימודים או לגודל הכיתה. כך שייתכן כי בימים מסויימים יעלו על ההסעה פחות תלמידים. ולכן, כדי שתוכלו לבצע את ההתאמות הרלוונטיות לכם, בבחירת חברת ההסעות, חשוב לברר שיש להם מגוון רכבים, ובכך יוכלו לספק פתרונות גמישים במקרה של שינוי בכמות התלמידים.

בדיקת אישורים וביטוחים

כאשר אתם מזמינים חברת הסעות לתלמידים, כדאי לברר מספר קריטריונים שהם בגדר חובה מבחינת החוק במדינת ישראל.

ביטוח נוסעים: רגע לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי חברת ההסעות, חשוב לבקש לראות את ביטוח הנוסעים של החברה. ביטוח זה יבטח את הילדים בזמן הנסיעה. כך שבמידה ויקרה משהו לילדים תוכלו לפנות לחברת הביטוח.

כל חברה מחויבת על פי החוק להחזיק מסמך המפרט את הביטוח שברשותה.

קצין בטיחות: חברת הסעות מחויבת להעסיק קצין בטיחות עם רישיונות ותעודות בתוקף מטעם משרד התחבורה. הקצין אחראי לבטיחות כלי הרכב ותפקידו לפקח על תקינותם, שהנהגים פועלים על פי כללי הבטיחות, לקבוע סדרי בטיחות של התנועה, לחקור תאונות במידה והן מתרחשות ועוד.

בנוסף, חשוב לברר אם לחברת ההסעות יש היכרות עם חוזר מנכ"ל משרד החינוך המפרט את כל הכללים והאישורים בהם חברת הסעות לתלמידים צריכה להחזיק. לדוגמא, האם בידי החברה אישורי משטרה שמטרתם למנוע העסקת נהגים שהורשעו בעבירות מין, או בעלי רקע תעבורתי "עשיר". על חברת ההסעות לספק לכם את כל המסמכים הנדרשים כדי להעניק לכם ביטחון לפני שאתם שוכרים את שירותם.

מחירים אטרקטיביים ולא בהכרח זולים

כל חברת הסעות המתמחה בהסעות של תלמידים, מציעה עלויות שונות. לכן אחרי שביצעתם בדיקה, והבנתם כי זו החברה איתה אתם מעוניינים להתקשר בחוזה / אותה אתם מעוניינים לשכור– כל שנותר לכם הוא לסגור מחיר שיהיה אטרקטיבי ויכיל בתוכו את כל מה שחשוב לכם, מסוג הרכב ועד לפרטים הכי קטנים.

איך תדעו שההצעה שקיבלתם היא טובה? מומלץ לבצע השוואת מחירים קצרה בין החברות המובילות הנוספות ולהבין בגדול מה טווח המחירים במשק. אך זכרו – שאם התחברתם לחברת הסעות, קיבלתם המלצות, והבנתם שהיא מתאימה עבורכם, אל תתנו למחיר לעצור אתכם. לפעמים כדאי להשקיע יותר כדי ליהנות ממוצר מקצועי, איכותי ושירות לא פחות ממצוין.

חתימה על הסכם לטווח קצר

רגע לפני שאתם מתחילים ליהנות משירותיה של חברת ההסעות, חשוב שתקראו היטב את ההסכם ואת כל הפרטים הקטנים. מומלץ לקחת כמה ימים, לשים לב שכל מה שסיכמתם נכנס להסכם, מה משך ההסכם, האם יש אפשרויות ביטול ועוד. מומלץ לחתום על הסכם לזמן מסוים שמוסכם על ידי שני הצדדים, כך שתהיה לכם אפשרות להכיר את החברה לעומק ולהבין האם היא לשביעות רצונכם או לא. במידה ויתברר שהיא לא מתאימה, תמיד תהיה לכם אפשרות לממש את אפשרויות הביטול או לצאת במועד סיום ההסכם כפי שקבעתם מראש. כדאי לא להתחייב לזמן ממושך, כדי שתהיה לכם אפשרות לסיים את ההסכם בטוב מסיבה של חוסר התאמה.

צרו קשר
דילוג לתוכן