התקשרו עכשיו

הסעות מיניבוס: פתרון חסכוני ובטוח לנסיעות קבוצתיות

מחפשים לנסוע לטיול חברים, לחתונה, לאירועי חברה או כל יעד אחר באופן מרוכז? היום קיימים אפשרויות תחבורה מגוונות, אחת מהן היא: הסעות מיניבוסים. הסעות אלו לרוב מתאימות לנסיעות עבור קבוצות גדולות המעוניינות לנסוע יחד ולחזור בבטחה לביתם.

כדי לשכור מיניבוס המתאים באופן אישי לצרכים שלכם, עליכם לברר מספר פרטים חשובים. המאמר הבא יעזור לכם לבדוק שלב אחר שלב אילו דברים כדאי לבדוק לפני השכרת מיניבוס – זאת בכדי שתוכלו ליהנות גם מהשירות, מהמקצועיות של החברה ובעיקר מחוויית נסיעה טובה ומהנה.

הסעות מיניבוס פתרון חסכוני ובטוח לנסיעות קבוצתיות

הסעה לאיזו מטרה?

כאשר שוכרים מיניבוסים עבור קבוצות גדולות, תמיד נשאלת השאלה: לאיזה אירוע? היום ניתן לשכור מיניבוסים עבור כל סוגי האירועים – מחתונות ועד טיולים עם חברים. בשלב הראשון חשוב לברר מה המטרה של השכרת המיניבוסים עבורכם? ברגע שאתם יודעים את המטרה, יותר קל לכם להחליט איזה מיניבוס יתאים יותר עבורכם.

מיניבוס עבור חתונה: במידה ואתם מקיימים חתונה גדולה ומרוחקת, וחשוב לכם שהאורחים המתגוררים הרחק ממיקום החתונה יגיעו, ניתן להזמין מיניבוס מקצועי לפי כמות האורחים המתוכננים להגיע. וכך לאפשר לאורחים שהתלבטו איך הם יגיעו ובכמה רכבים – להצטרף לחגיגה.

מיניבוס לטיול חברים: חובבי טיולי הטבע אוהבים לפקוד אותו מידי פעם עם כל החברים הטובים. ולכן לרוב הם מתארגנים על כמות רכבים גדולה ויוצאים לדרך. אך כדי לחסוך בעלויות ולהתמודד עם מגבלה של מקום – השכרת מיניבוס לטיול חברים יכול ממש להקל על התהליך של הטיול ויעזור למטיילים באופן מלא להתרכז בכל מה שחשוב: בארגון הטיול.

מיניבוס לאירועי חברה: כאשר חברה יוזמת אירוע עבור כל העובדים ומכל המחלקות, היא יודעת שעבור עובדים מסוימים ההגעה עשויה להיות מאמץ אדיר. יש כאלו שגרים רחוק מהמקום בו החליטו לקיים את האירוע וחלקם אינם ניידים – ולכן ההחלטה הטובה ביותר עבור החברה היא לשכור מיניבוס לעובדים שזקוקים לכך. הליך זה מקל עליהם וגורם להם גם להרגיש שהם חשובים.

ניתן כאמור לשכור מיניבוס לכל אירוע – מגדול ועד קטן ולאפשר לנוסעים נוחות, בטיחות וקלילות. בשנים האחרונות השכרת מיניבוסים הפכה להיות פופולרית והיא מקלה על המון אנשים בהחלטות אם לצאת עם הרכב או לא, האם להגיע לאירוע או לבטל? מעבר לכך, למיניבוסים יש יתרונות בייחוד עבור אנשים המתקשים עם ניווטים ורוצים להרפות מכל תכנון הנסיעה. מיניבוסים מקלים ועוזרים בתחושות האלו ומאפשרים לרבים המשתמשים בהם, נינוחות והנאה מירבית גם מהנסיעה וגם בסוף, מהאירוע או מהטיול.

כמות המיניבוסים

החלטתם לקיים אירוע או לצאת לטיול, אך אתם לא יודעים עדיין כמה אנשים תהיו? בשלב הזה מאוד חשוב לברר מהי כמות האנשים, כדי לדעת האם אתם זקוקים להסעה. במידה ויש כמות של עד 20 נוסעים, מומלץ לשכור מיניבוס. מעבר לכך, אם מדובר בכמות גדולה יותר – חשוב שתבחרו חברת השכרת מיניבוסים שיכולה לאפשר לכם לשכור מספר מיניבוסים לפי הצורך.

היום קיימות חברות המציעות מחירים משתלמים, כך שבמידה ותחליטו לשכור כמות גדולה של מיניבוסים, תוכלו לקבל מחיר נוח ושווה לכל כיס.

מה יכול להשפיע על המחיר של המיניבוס?

במידה ומדובר בכמות גדולה של אנשים הזקוקים להסעה במיניבוס, המחיר יכול להיות מושפע כאמור מכמות הנוסעים, אך לא רק.

  • משך הנסיעה: כאשר מדובר בנסיעה שלוקחת זמן, היא עלולה להשפיע על המחיר. ככל שהנסיעה תיקח זמן ארוך יותר, כך גם תהיה השפעה על העלות של הנהג והמיניבוס.
  • זמן השכרה: במידה והחלטתם להשכיר מיניבוס למספר שעות, ימים או שבועות. חשוב שתשאלו מראש מה הן העלויות השעתיות, היומיות והשבועיות כדי לדעת מה הכי מתאים לכם. ככל שהזמן עולה – כך המחיר עולה.
  • קילומטרים: כאשר אתם שוכרים מיניבוס לנסיעה מרוחקת, חשוב שתדעו שככל המרחק של היעד רחוק יותר – כך המחיר יהיה גבוה יותר. הן מבחינת עלות הדלק, שכר הנהג ועוד.
  • מועד הנסיעה- חג / שישי/ שבתון וכו'

בדיקות אחרונות

אחרי שבדקתם את העלויות, רגע לפני שאתם סוגרים מיניבוס חשוב שתבררו שיש להם רישיונות, ביטוחים וכמובן – שחתמתם על הסכם מפורט עם כל הדברים שאתם רוצים וחשובים לכם. 

בדיקה ראשונה – רישיונות וביטוחים: כל חברת הסעות צריכה להחזיק ברישיון המתאים להסעת נוסעים. בנוסף, עלייה לשלם על ביטוח לכיסוי הנזקים במידה ויקרו לכם ברכב.

בדיקה שנייה – מצב המיניבוס: כשאתם שוכרים מיניבוס, חשוב שתבדקו שהמיניבוס שאתם מקבלים הוא במצב טוב, מתוחזק ותקין. זאת כדי למנוע אפשרות שיהיו תקלות במהלך הנסיעה.

בדיקה שלישית – מותאם לכמות הנוסעים: אחרי שסיכמתם עם החברה על כמות האנשים המתוכננים לעלות על המיניבוס, חשוב לוודא שהמיניבוס מגיע עם מספר המקומות המתאים לכמות האנשים. זו בדיקה חשובה. בנוסף, אם אתם מגיעים עם ציוד – כדאי לברר מראש אם יש תא מטען רחב שיכיל את הציוד שאתם מגיעים איתו.

בדיקה רביעית – הסכם עם החברה: אחרי שביצעתם את כל הבדיקות ואתם מרגישים שאתם מעוניינים לגבש את הכל לכדי הסכם – חשוב לשבת עם חברת ההסעות, לוודא שכל מה שביקשתם – מתאריכי ההסעה, מחירים ומגבלות מיוחדות – מופיעים בהסכם. הסכם חתום וכתוב הוא הכרחי, הוא למעשה נותן תוקף לכל מה שהובטח לכם.

בחירת חברת מיניבוסים

רגע לפני שאתם יוצאים לטיול, לאירוע חברה או לחתונה – מומלץ לברר על חברת הסעות מקצועית ובעלת ניסיון של שנים. היום קיימות חברות הסעות רבות, כשלכל אחת יש את היתרונות שלה. בבחירת ההסעה עבורכם, כדאי מראש לבדוק המלצות, לדעת מה הצרכים שלכם ולצאת לדרך ולבחור את חברת ההסעות שתיתן לכם את המענה המתאים ביותר עבור הנסיעה הקבוצתית הבאה שלכם. זכרו, נסיעה משותפת חוסכת זמן, דלק והתלבטות מיותרת. הסעה מרוכזת מאפשרת נוחות, קלילות ונותנת לכם להרפות מכל לחץ או דאגה.

נסיעה בטוחה וטובה!

צרו קשר
דילוג לתוכן